Klientu apmierinātības līmenis

Lai noteiktu klientu apmierinātības līmeni, no 2013.gada augusta VTPC veic klientu aptauju. Tās mērķis ir klientu vajadzību apmierināšana un labāku pakalpojumu sniegšana.

Anketu aizpildīt iespējams VTPC un tā filiālēs, kā arī pie pakalpojumu sniedzēja uz vietas, vai sūtīt uz e-pastu vai pastu uz vienu no anketās norādītajām adresēm.

Klients aizpilda attiecīgi vienu no trīs pieejamām anketas formām:

  • Anketa Nr.1 – klientiem, kuriem nepieciešams tehniskais palīglīdzeklis. 
  • Anketa Nr.2 – klientiem, kuri saņem individuāli ražoto tehnisko palīglīdzekli pie pakalpojuma sniedzēja. 
  • Anketa Nr.3 – klientiem, kuriem nepieciešams bimanuālais ratiņkrēsls ar līdzmaksājumu. 

Lūdzam klientus būt atsaucīgiem un atbildēt uz anketas jautājumiem!

Dalies ar šo rakstu